مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

درخشش تفکر بسیجی امید به جامعه اسلامی می‌بخشد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در ابعاد گوناگون، بسیج و تفکر بسیجی همچون خورشید می‌درخشد و عملکرد آن روح طراوت و سرزنده و امید را در جامعه اسلامی به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۵۲۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حسین عدالتی‌شربیانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اقبالیه با تبریک هفته بسیج و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در برابر داعش اظهار داشت: امروز برای ملت ایران و برای تمام جهان اسلام روز بزرگی است، استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل با تشکیل گروهک تروریستی داعش، سعی در تخریب چهره دین اسلام داشتند.

وی افزود: مردم مسلمان همیشه بیدار هستند و رزمندگان اسلام با همکاری بسیج کشورهای عراق و سوریه، نقشه‌های دشمنان را خنثی و شکست بسیار سنگینی بر آن‌ها وارد کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اضافه کرد: امروز اگر حقی ضایع و بر مظلومی ظلم شود، جوانان حزب‌الهی در صحنه حاضر می‌شوند و با آن مبارزه می‌کنند.

عدالتی‌شربیانی با اشاره به پیشروی و جنایات داعش در این کشورها بیان کرد: برنامه‌ریزی این گروهک تروریستی دقیق بود و قصد داشتند بعد از فتح سوریه و عراق به سمت تهران و سایر شهرهای کشور هجوم ببرند و اگر امروز رزمندگان مدافع حرم نبودند، این گروهک تروریستی داعش در کشور و حتی در اقبالیه هم حضور داشتند که به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی، هوشیاری و شجاعت رهبر فرزانه انقلاب از زمین برچیده شدند.

این مسؤول تصریح کرد: باید قدردان مدافعان حرم باشیم و اگر امروز داعش نیست، به برکت خون شهدای مدافع حرم است؛ شهید مدافع حرم ذکریا شیری هم در این راه شهید شد که نمونه یک بسیجی مخلص بود و امروز بسیجیان باید از این شهید گرانقدر الگو بگیرند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: نهاد مقدس بسیج را می‌توان یکی از نهادهای حافظ منافع و هویت ملی و دینی و ارزش‌های انقلاب دانست که دارای کارکرد بازدارندگی نسبت به تهدیداتی است که فراروی اهداف نظام اسلامی وجود دارد به همین دلیل توانمندی‌های ارزشمند بسیج است.

عدالتی‌شربیانی خاطرنشان کرد: در ابعاد گوناگون، بسیج و تفکر بسیجی همچون خورشید می‌درخشد و عملکرد آن روح طراوت و سرزنده و امید را در جامعه اسلامی به وجود می‌آورد.

وی به ویژگی‌ها و شرایط بسیجیان اشاره و اذعان کرد: تقوای الهی و خودسازی، شناخت معارف دینی، بصیرت و آگاهی از جمله شرایطی است که یک بسیجی باید آن‌ها را دارا باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار