با حضور اعضا هیأت‌مدیره اتحادیه‌ها

دوره آموزشی قانون تعاون روستایی در قزوین برگزار شد

دوره آموزشی قانون تعاون روستایی و اساسنامه‌های آن با حضور اعضا هیأت‌مدیره اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی روستایی، کشاورزی و تولید برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دوره آموزشی قانون تعاون روستایی و اساسنامه‌های آن با حضور اعضا هیأت‌مدیره اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی روستایی، کشاورزی و تولید صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر سازمان تعاون روستایی برگزار شد.

محمدحسن ابراهیم‌پور رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین در حاشیه این دوره آموزشی اظهار داشت: آموزش آشنایی با قانون تعاون توسط این اداره برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: این دوره آموزشی مطابق نیازسنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه آشنایی با قانون تعاون و اساسنامه‌ها یکی از حیاتی‌ترین اطلاعات برای هیأت‌مدیره، مدیران عامل و اعضا شرکت‌های تعاون روستایی است.

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: براساس قانون تعاونی، رهبری تشکیلات تعاونی بر عهده هیأت‌مدیره و مدیریت این شرکت‌ها بر عهده مدیرعامل و سایر مدیران اجرایی است به طوری که در این دوره مطالبی درخصوص وظایف این افراد به فراگیران آموزش داده شد.

ابراهیم‌پور یادآور شد: آموزش اصول تعاون، تعلیم و تدریس موارد مربوط به تعاون توسعه شبکه تعاونی، ارشاد راهنمایی و رهبری تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها، تربیت کارشناس برای شبکه تعاونی، ارتقا سطح تخصصی کارکنان در تمام سطوح، حسابرسی شرکت‌ها و اتحادیه‌ها ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار