در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی استان قزوین با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۳۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان استان در حالی با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که در مجموع 100 کشتی‌گیر در این پیکارها با هم سرشاخ شدند.

رقابت‌هایی که با توجه به اینکه نفرات برتر می‌توانستند به اردوی تیم استان نزدیک شوند و قابلیت‌های خود را به منظور ارائه به سرمربیان تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی استان به نمایش بگذارند، از سطح بالایی برخوردار بود.

کشتی بدون شک ورزشی است که سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایین نقش بی‌بدیلی در موفقیت ورزشکاران این رشته ورزشی ایفا می‌کند، چراکه کشتی‌گیران در سنین پایه می‌توانند با هوش و ذکاوتی که دارند دستورات مربیان را اصولی و دقیق در تشک پیاده کنند و رفته رفته بدن خود را به اصلاح گوش شکسته‌ها بسازند.

اگر مسؤولان فعلی هیأت کشتی استان می‌خواهند که در چند سال آینده کشتی‌گیران خوبی را به جامعه ورزش این رشته ورزشی تحویل دهند، باید سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی رده سنی داشته باشند و با زیر نظر گرفتن استعدادهای برتر این رشته ورزشی زمینه رشد و پیشرفت و شکوفایی کشتی‌گیران را برای حضوری درخشان در رده‌های سنی بالاتر فراهم کنند.

البته ماه گذشته کشتی‌گیران استان دردو بخش فرنگی و آزاد رقابت‌های گروه(ج) رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور عملکرد قابل قبولی داشتند و همین مسئله می‌تواند این نوید را به همراه داشته باشد که هیأت کشتی استان سرمایه‌گذاری بر روی این سنین را در عمل هم اجرا کرده و در پی تداوم این روند است.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استان اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار شد و رقابت‌های خوبی را در این مسابقات از سوی کشتی‌گیران شاهد بودیم.

محمود حیدری افزود: در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان استان این تیم قزوین الف بود که موفق شد سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: تیم‌های کشتی تاکستان و الوند هم در این مسابقات به ترتیب عناوین دومی و سومی را کسب کردند.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین اضافه کرد: در رقابت‌های کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین الف، آبیک و قزوین بودند که موفق شدند به ترتیب عناوین اولی تا سومی را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی استان به میزبانی خانه کشتی قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار