نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های سیاسی معصومه ابتکار گفت: خانم ابتکار فردی به شدت سیاسی هستند که احساس می کنم نمی توانند با قدرت در حوزه اجرایی وارد شوند.
کد خبر: ۸۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 29 August 2015
به گزارش تابناک از قزوین، حجت السلام مرتضی حسینی در گفت وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به این که محیط زیست سازمانی بسیار حساس است و با زندگی همه مردم در ارتباط است گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد سیاسی بازی عده ای کار را برای مردم دشوار کند.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر جهت گیری های خاص و رفتارهای سیاسی خاص معصومه ابتکار سبب شده تا عده ای از نمایندگان به فعالیت ایشان خرده بگیرند که حق هم دارند و مطئن هستیم که ایشان باید از این کار برکنار شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتراض ما به حضور این خانم از ابتدا وجود داشته است اما تا زمانی که ایشان دوباره وارد کارهای سیاسی نشده بودند ماجرای تفاوت داشت این در حالی است که با نزدیک شدن به انتخابات چهره سیاسی این فرد بیش از پیش دیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تاکید کرد: بنده هیچ مشکل شخصی ای با خانم ابتکار ندارم بلکه معتقدم هر فردی در هر سمت و موقعیتی که هست باید مراقب رفتار و کردار خود باشد و به نظر بنده حضور خانم ابتکار در سمت فعلیشان سبب لطمه دیدن محیط زیست خواهد شد.

وی بیان کرد: همه نگرانی ما از این است که اعتبارات محیط زیستی کشور صرف فعالیت های سیاسی نشود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
یک ناخن خانم ابتکار به هزاران فرد بی مصرف نظیر بعضی نمایندگانی که هیچ کاری به غیر از چوب لای چرخ کردن دولت ندارند این آقا منتخب مردم نیست خدا می داند چگونه به مجلس راه یافته به امید خدا در مجلس بعدی خیلی ها را نخواهیم دید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار