رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان البرز گفت: از برنامه‌های این هیأت، برگزاری مسابقات ورزشی برای رده‌های مختلف سنی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهریور ماه سال جاری است.
کد خبر: ۲۶۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین،علی قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تشریح اهم فعالیت‌های هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان البرز اظهار کرد: همایش پیاده‌روی در سطح شهر الوند به مناسبت هفته سلامت در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: اعزام علاقمندان و کوهنوردان آماتور به کوه هر هفته، احداث جاده سلامت، برگزاری ورزش صبحگاهی و عصرگاهی به صورت منظم، صدور بیش از 10 مجوز فعالیت و تأسیس باشگاه‌های ورزشی کمیته‌های فعال ورزش همگانی شهرستان البرز در راستای ایجاد انگیزه و شور و نشاط ورزشی از اقدامات هیأت ورزش‌های همگانی این شهرستان در سال جاری است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان البرز اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این هیأت برگزاری مسابقات ورزشی برای رده‌های مختلف سنی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهریور ماه سال جاری است.

قدمی عنوان کرد: از پیشنهادات هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان البرز فراخوان و برگزاری جلسات همفکری با مربیان، باشگاه‌داران و ورزشکاران کمیته‌های فعال ورزش‌های همگانی در شهرستان‌هاست.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه دو و سه در سطح شهرستان‌ها و درجه یک در استان قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار