مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها امروز نشان دادند که نه تنها در عرصه‌های علمی ـ سیاسی بلکه در عرصه‌های خدمت‌رسانی به ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی طلایه‌دار هستند.
کد خبر: ۲۶۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمد محبی ظهر امروز در جمع اعضای دانشجویان جهادی دانشگاه‌های پیام نور قزوین ضمن قدردانی از حضور این دانشجویان در اردوهای جهادی در مناطق روستایی اظهار کرد: برخی از دانشجویان با وجود برخورداری از تمام امکانات رفاهی جامعه و خانواده برای خدمت به محرومان به مناطق روستایی هجرت می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه ساله اردوهای جهادی برای تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و حتی طلاب مدارس علمیه قزوین صورت می‌گیرد که کار ارزشمند و ماندگاری محسوب می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین ادامه داد: جهادگران اردوهای جهادی بار خدمت به محرومان جامعه را بر دوش کشانده و با اطاعت از ولی امر مسلمانان جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راهی مناطق محروم می‌شوند.

محبی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه جهادگران که علاوه بر خدمت‌رسانی به مناطق محروم و مردم این بوده که بتوانند کاری انجام دهند که این مناطق به توان خود تکیه و در رفع مشکلات بکوشند.

وی بیان کرد: دانشجویان جهادی دانشگاه پیام نور قزوین با انگیزه خود به مردم مناطق محروم روستایی روحیه می‌دهند که کار و تلاش و به خود اتکا داشته باشند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین به تأثیرگذاری اردوهای جهادی در کشور اشاره و یادآور شد: اردوهای جهادی و حرکت عظیم بسیج سازندگی خدمت‌رسانی بوده که میلیون‌ها نفر از این خدمت جهادگرانه به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند.

محبی مطرح کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها امروز نشان دادند که نه تنها در عرصه‌های علمی سیاسی بلکه در عرصه‌های خدمت‌رسانی به ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی طلایه‌دار بوده و پرچمدار تمدن نوین ایرانی اسلامی خواهند بود.

وی تأکید کرد: اردوهای جهادی در حقیقت قصد تقویت روحیه خدمت به مردم و رفع حاجات آنان را داشته که در تربیت اخلاق دانشجویان نیز نقش بسزایی دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین افزود: حضور فعال و با نشاط دانشجویان در اردوهای جهادی نقش بسزایی در ایجاد تلاش مضاعف علمی برای محرومیت‌زدایی، ایجاد انگیزه، کشف و اختراع ابزارهای تأثیرگذار در زندگی بشری دارد که می‌تواند سعادت و رفاه مردم را به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار