رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین وظیفه ما خدمات‌ رسانی به جامعه ایثارگران است و این مطلب نباید فقط در حد شعار باشد.
کد خبر: ۲۷۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، داود محمدی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید  و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: بانک ‌هایی هستند که با بهره کم وام‌ های کارآفرینی پرداخت می ‌کنند که با معرفی جامعه ایثارگران به این بانک ‌ها می‌توان بخشی از مشکلات اشتغال آنها را برطرف کرد.


وی ادامه داد: وضعیت اشتغال در کشور نامناسب است، بر اساس بیانات مسئولان کشوری مقرر شده 10 هزار واحد صنعتی احیا شود که سهم استان قزوین از این آمار 500 واحد است.


رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: با در جریان قرار گرفتن این موضوع بلافاصله هماهنگی‌های لازم با استاندار قزوین و مسئولان مربوطه انجام شد و مقرر شده به 400 واحد صنعتی سرمایه در گردش از طریق تسهیلات بانکی و همچنین 100 شرکت که پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد دارند، با پرداخت تسهیلاتی به بهره‌ برداری برسند.


وی عنوان کرد: اگر بتوانیم 500  واحد صنعتی را احیا و افتتاح کنیم، می ‌توانیم بیشتر مشکلات مردم به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر را در ایجاد اشتغال برطرف کنیم.


محمدی تصریح کرد: با توجه به اختیاراتی که به ما دادند، شما مسئولان بنیاد هر جا احساس کردید که مدیران دستگاه‌ های اجرایی در رفع مشکلات جامعه ایثارگران همکاری نمی‌ کنند، به ما منعکس کنید.

 

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما خدمات‌ رسانی به جامعه ایثارگران است، گفت: این مطلب نباید فقط در حد شعار باشد به همین دلیل اگر برخی مسئولان با بنیاد همکاری نکرده و سنگ ‌اندازی می ‌کنند و شما با مشکلاتی مواجه می ‌شوید، به من اطلاع بدهید تا اقدامات لازم را انجام بدهم.


رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حوزه‌ کشوری هم اگر نیاز است در مجلس شورای اسلامی قانونی وضع یا اصلاح شود به بنده اطلاع بدهید تا با رایزنی با دیگر نمایندگان مجلس پیگیری‌ های لازم را انجام بدهم.


وی خاطر نشان کرد: آماده ‌ایم به دور از هر گونه شعار و جنجال، با بهره‌ گیری از همه ظرفیت‌ هایمان به خانواده شاهد و ایثارگر خدمات ارائه بدهیم.


محمدی یادآور شد: دیدار از خانواده شاهد و ایثار گر در دستور کار بنده است و هر روستا و شهری بروم، با این خانواده‌ ها به پاس تجلیل از ایثارگری و رشادت آنها دیدار می ‌کنم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد حسین زندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
سلام از جناب اقای محمدی رییس اصل نود قانون اساسی سوالی داشتم اگر امکان دارد ایثار گر را برای من تعریف کنید بعد از سی و شش سال از تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هنوز تعریفی از ایثارگر در ایران وجود ندارد چرا؟
چند بار لایحه تعریف ایثارگری به مجلس امد ولی بایگانی شد چرا؟ پس خواهشا با الفاظ بازی نکنید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار