رزمایش شهدای مدافع حرم به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور جمعی از نیروهای بسیجی و چهار گردان بیت المقدس در تیپ صاحب الامر (عج ) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 04 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، این رزمایش در دو روز برگزار شد و شرکت کنندگان در آن، توان دفاعی، نظامی و امدادی خود را محک زدند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع ) قزوین حاضر در این رزمایش گفت: در این رزمایش نیروهای بسیجی و گردان بیت المقدس، توان دفاعی، نظامی، امنیتی و امدادی خود را به نمایش گذاشته اند.
سرهنگ پاسدار داوود بهرامی افزود: در این رزمایش فعالیت های کوی و برزن،عملیات امداد و نجات، تاکتیک های امنیتی و بازرسی، دفاع از مراکز حساس و مهم، کمین و پدافند اجرا شد.
وی تصریح کرد:اجرای این رزمایش به منظور سنجش توان نظامی بسیجیان و نیروهای سپاه برای مقابله با بحران ها و حوادث غیر مترقبه و تقویت توان دفاعی بسیجیان است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع ) قزوین ادامه داد: آشنایی بیشتر نیروهای بسیجی با شرایط سخت زندگی، حفظ و انسجام نیروها، تمرین های مختلف دفاعی، افزایش و تداوم آموزش نظامی بسیجیان از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بوده است.
سرهنگ بهرامی یادآور شد: مرحله بعدی این رزمایش با حضور نیروهای گردان کوثر قزوین در بیستم آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار