فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: این ولایت و رهبری با بصیرت امام راحل بود که انقلاب را از تندباد حوادث نجات داد و نگذاشت مزدوران آمریکایی و انگلیسی بیشتر از مردم، ثروت این ملت را به غارت ببرند.
کد خبر: ۳۷۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حیدری در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر که در مسجد باب‌الحوائج شهرستان البرز برگزار شد، در جمع بسیجیان این شهر اظهار داشت: در رژیم پهلوی غیر از اوضاع سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی که به صورت کامل وابسته به آمریکا و استکبار جهانی بود، شاه و درباریان فقط در رضایتمندی استکبار گام برمی‌داشتند و بقا آن‌ها در قدرت و مسند در خوش‌خدمتی به آمریکا مشاهده نمی‌شد.

وی افزود: برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است گذری به دوران رژیم پهلوی بزنیم تا با مقایسه رژیم استبدادی پهلوی با نظام اسلامی که در درجه نخست قابل مقایسه نبوده، قدر دستاوردهای انقلاب اسلامی را بهتر لمس کنیم که یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی همین نعمت ولایت فقیه و حکومت اسلامی در کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: نعمت رهبری ولایت موجب پیروزی انقلاب اسلامی و روند ایجاد مراحل تشکیل انقلاب اسلامی با نقش اصلی و کلیدی رهبری و ولایت شد.

حیدری تصریح کرد: این ولایت و رهبری با بصیرت امام راحل بود که انقلاب را از تندباد حوادث نجات داد و نگذاشت مزدوران آمریکایی و انگلیسی بیشتر از مردم، ثروت این ملت را به غارت ببرند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دستاورد بعدی انقلاب اسلامی امنیت، آرامش داخلی و نقش‌آفرینی در امنیت و آرامش جهان اسلام بوده که یکی از نعمت‌های بزرگ به شمار می‌رود و به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام به دست آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز یادآور شد: از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی می‌توان به توان نظامی و موشکی اشاره کرد که گروهی به دنبال نادیده گرفتن آن هستند و می‌گویند چه نیازی به این قدرت است.

حیدری مطرح کرد: کسانی هستند که نسبت به این دستاوردها و حتی انقلاب اسلامی بی‌تفاوت هستند و دیدگاه آن‌ها بر این است که بیشتر با مذاکره و چشم دوختن به بیرون می‌شود به انقلاب خدمت کرد درحالی که اگر همین افراد فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی با روحیه انقلابی گوش دهند و عمل کنند، همین عامل اصلی پیشرفت انقلاب در تمام زمینه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه امروز همه انجام و حمایت از شاخصه اصلی انقلابی‌گری است که اگر این شاخصه‌ها را سرمشق زندگی قرار دهیم در روند حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده و همچنین در مراحل جهانی شدن انقلاب اسلامی که تمدن اسلامی است، گام برداشته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار