در لاين شمالی اتوبان قزوین _ زنجان
رئيس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداری قزوين از تصادف شدید بین خودروی سمند و خاور در در لاين شمالی اتوبان قزوین- زنجان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، اصغر چگینی اظهار داشت: پیرو اطلاع‌رسانی انجام شده به سامانه 125 در ساعت 15 و 10 دقیقه روز سه شنبه سوم اسفندماه سال جاری، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره پنج پونک و آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر را به لاین شمالی اتوبان قزوین _ زنجان بعد از مجتمع آفتاب درخشان اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی خاور پس از برخورد با قسمت عقب خودروی سمند منجر به آسیب‌دیدگی شدید این خودرو شده و همچنین خودروی خاور هم طی این حادثه واژگون می‌شود.

رئیس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به مصدومیت سه نفر از سرنشینان خودروی سمند افزود: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار‌دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق هر دو خودرو نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حریق احتمالی خودروهای مذکور آماده به کار کردند.

چگینی در ادامه یادآور شد: مصدومان این حادثه رانندگی، قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط امدادگران اورژانس از خودرو خارج و به مراکز درمانی اعزام شدند.

این مسؤول در پایان افزود: آتش‌نشانان با خارج کردن خودرو از صحنه حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است، علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار