فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی ۸ نفر از اراذل و اوباش که با سلاح سرد اقدام به اخلال در نظم عمومی در خیابان مجاهد می کردند دستگیر و راهی زندان شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 29 September 2015
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر سردار مهدی محمودی در این باره اظهارداشت: به دنبال وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی و استفاده از سلاح سرد توسط تعدادی از اراذل و اوباش در خیابان مجاهد قزوین ، موضوع بررسی و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد:متهمان که با مداخله ماموران انتظامی شهرستان قزوین از محل متواری شدند با تشکیل پرونده و دستور مقام قضایی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در تحقیقات ماموران مشخص شد که طرف های درگیر، افرادی با سابقه رذالت و اخلال در نظم عمومی هستند که با ساعت ها کار اطلاعاتی و مراقبت های پلیسی در ۳ مخفیگاه مختلف در استان قزوین شناسایی شدند.

سردار محمودی با تاکید بر اینکه مجرمان و هنجارشکنان جایی در استان ندارند خاطرنشان کرد: در این اقدام مقتدرانه پلیس ، ۸ نفر از عاملان شرارت که با استفاده از انواع سلاح سرد، اقدام به اوباشی گری و اخلال در نظم عمومی کرده بودند، دستگیر و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان ضمن تشکر از حمایت ها و پشتیبانی دستگاه قضایی از عموم شهروندان و مردم استان قزوین خواست همانند گذشته با مراکز پلیس به خصوص مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در ارتباط باشند و اخبار و اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دهند و در حفظ نظم و امنیت عمومی در جامعه با پلیس همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار