رئیس پلیس راه استان در مصاحبه با صبح قزوین مطرح کرد
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: مجموع تصادفات استان قزوین در سه ماه تابستان سال جاری 27 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 12 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از صبح قزوین، سرهنگ بهرام زینلی، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص آمار تصادفات در سه ماه تابستان سال جاری اظهار کرد: در ایام تابستان تصادفات خسارتی 53 درصد و فقره فوتی 10 درصد کاهش داشته است. 
وی در ادامه افزود: مجموع تصادفات استان قزوین در سه ماه تابستان سال جاری 27 درصد کاهش یافته است. 
این مسئول با بیان اینکه تعداد فقره فوتی ما 3 درصد کاهش داشته است، اذعان کرد: البته هنوز نتیجه بررسی پزشک قانونی برای شهریورماه اعلام نشده است و این موارد مربوط به کلیه تصادفات مکتوبی می‌باشد که ما به نیروی انتظامی اعلام می‌کنیم. 
وی ادامه داد: آمار نیروی انتظامی با ما یکسان است اما نظر آخر را پزشکی قانونی بیان می‌کند که تا به امروز اعلام نشده است. 
رئیس پلیس راه استان قزوین ابراز کرد: در تعداد تصادف جرحی 5 مورد افزایش وجود دارد و در مجروحین 3 درصد کاهش، در خصوص تخلفات رانندگی 83 هزار و 284 فقره اِعمال قانون شده که معادل 7.9 درصد افزایش نسبت به سال گذاشته داشته است. 
افزایش 3 درصدی مجموع برخورد با تخلفات در سه ماه تابستان
زینلی در خصوص تخلفات صورت گرفته در سطح استان بیان کرد: 9 هزار و 164 فقره سبقت اعمال قانون شده که 25 درصد کاهش نسبت به سال‌های گذاشته داشته، زیرا راه‌های ما از هم جدا شده و کیفیت آنها بهبود پیدا کرده است. 
وی در ادامه اضافه کرد: انحراف به چپ 5 هزار و 552 فقره، نقص سیستم 12 هزار و 82 فقره، 92 هزار و 141 فقره مربوط به جریمه کمربند ایمنی و 942 فقره مربوط به جریمه حرکت مارپیچ است. 
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه مجموع برخورد تخلفات در این سه ماه 3 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: هزار و 976 فقره اعزام به دادگاه و توقیف خودرو 2 هزار و 370 صورت گرفته است. 
وی در پایان در رابطه با بیشترین عوامل تصادفات در تابستان سال جاری گفت: عامل انسانی و عدم توجه به جلو بیشترین عامل حوادث در این ایام بوده است.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار