مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ ۸۲ صاحب الامر قزوين:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ ۸۲ صاحب الامر (عج) قزوين با اشاره به اثرات سوء شبكه هاي اجتماعي گفت: اين شبكه ها انسان را از اجتماع دور مي كند و نياز به توجه و افسردگي شديد از جمله اثرات اين شبكه هاي مجازي است.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 14 October 2015
به گزارش خبرگزاري شبستان از قزوين، حجت الاسلام كاوس عطايي پيش از ظهر امروز (22 مهر) در همايش نهضت ما زنده ايم كه با حضور دانش آموزان دختر در حسينيه شهيد مطهري سپاه قزوين برگزار شد، بيان كرد: در فرمايشي از پيامبر گرامي اسلام، ايشان خطاب به اصحابش مي فرمايد كه بعد از شما عده اي مي آيند كه يك نفر آنها 50 برابر شما ثواب دارد و اين سخن پيامبر به دليل وجود مشكلات آخرالزمان است.
وي ادامه داد: علاوه بر مشكلاتي نظير مشكل اقتصادي، اعتياد، بيكاري، تكدي گري و غيره چند مشكل عمده وجود دارد كه يك مورد عرفان هاي نوظهور است.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 82 صاحب الامر (عج) قزوين اضافه كرد: عرفان هاي ساختگي و كاذب از مشكلات امروز است كه به گفته برخي جامعه شناسان بيش از 5 هزار دين ساختگي وجود دارد كه از جمله مصاديق عرفان هاي كاذب، عرفان هاي سرخ پوستي، آكن كار، كريشنا و بوديزم است.
وي عنوان كرد: غرب براي اينكه ما را از دين و مكتب تشيع جدا كرده و به طرف 5 هزار دين دروغين سوق دهد فيلم هايي براي سلايق مختلف و گروه هاي سني متعدد ساخته و همچنين با اين هدف بازي هاي رايانه اي نيز ساخته شده است.
حجت الاسلام عطايي تصريح كرد: دومين مشكل وجود شبكه هاي ماهواره اي است كه خانه هاي ما را ويران مي كند و اين شبكه ها نيز به دنبال ايجاد شبهه در اعتقادات ديني ما هستند و دست اندركاران رسانه در آمريكا، پنج درصدشان از افراد آمريكا بوده و همه يهودي هستند و شبكه فارسي وان كه به توليد برنامه هاي فارسي مي پردازد مديريت آن را يك فرد يهودي بر عهده دارد و آنها مي خواهند ما را از دين دور كنند.
وي شبكه هاي مجازي را مشكل ديگر جامعه امروز دانست و اظهار كرد: وجود شبكه هاي مجازي نظير فيس بوك، اينستاگرام و غيره مشكل ديگري است كه انسان را از اجتماع دور مي كند و در كشورهاي اروپايي فعاليت در اين شبكه ها براي افراد كمتر از 17 سال ممنوع است و حال همين ها اين شبكه ها را در زماني كه ما تحريم هستيم به صورت رايگان در اختيار ما قرار مي دهند.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 82 صاحب الامر (عج) قزوين توضيح داد: اين فناوري خوب است ولي اگر فرد مسلح نباشد با پاي برهنه در اين تيغ ها و خارها مي رود و احساس نياز به توجه، افسردگي شديد، اعتياد شديد، بي خوابي و غيره از جمله اثرات اين شبكه هاي مجازي است و آنها مي توانند به راحتي از گوشي و تبلت ما اطلاعات و تصاوير را بگيرند و در واقع شبكه هاي مجازي ما را در خطر انداخته و بايد مراقب باشيم.
وي ادامه داد: مشكل ديگر دوستي با جنس مخالف است كه در واقع اين نوع رابطه دختر و پسر روي لبه تيغ راه رفته و نمي دانند چه كار مي كنند و در اين نوع دوستي ها دختران بيشتر آسيب مي بينند زيرا زودتر دلبسته مي شوند.
حجت الاسلام عطايي گفت: حال با وجود اين مشكلات و معضلات چند راهكار وجود دارد، راه حل نخست داشتن تقوا است كه در واقع تقوا انسان را مهار كرده و از گناهان نگاه مي دارد.
وي خاطر نشان كرد: راه حل ديگر احترام به والدين است و راه حل سوم حفظ حجاب و عفاف است، حجاب يعني پوشش ظاهري و عفاف يعني پوشش باطني كه هر دو مورد بسيار اهميت دارد و در واقع حجاب آرامش رواني، استحكام خانواده، ارزش و احترام و شخصيت براي فرد به دنبال دارد.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 82 صاحب الامر (عج) قزوين خطاب به دانش آموزان يادآور شد:  شما دانش آموزان اگر مي خواهيد در دنيا و آخرت عاقبت به خير باشيد بايد به تقوا، حجاب و تحصيل اهميت دهيد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار