فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف قتل در شهرستان البرز و دستگیری قاتل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳ 28 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل و کشف جسد رها شده در صندوق عقب یک خودرو در شهرستان البرز، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل شد که با بررسی صحنه جرم و جمع‌آوری ادله و اقدامات پلیسی، سرنخ‌هایی از این قتل به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: با سرنخ‌های به‌دست آمده مشخص شد مقتول با بستگان همسر خود اختلاف دیرینه دارد که با انجام تحقیقات پلیسی سرانجام قاتل شناسایی شد.

ابراهیمی بیان کرد: با اقدامات پلیسی به عمل آمده قاتل دستگیر شد و در مقابل سرنخ‌های پلیس لب به اعتراف گشود و با اشاره به یک اختلاف خانوادگی قدیمی، به اقدام مجرمانه خود با همدستی همسرش اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند موجب اخلال در نظم و امنیت جامعه شوند، برابر قانون به‌شدت برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار