تغییر روزبه آغاز ماجراست.....
قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین با اشاره به برکناری روزبه گفت: حذف مدیران اصولگرا از خواسته های قدرت طلبان تمامیت خواه بود که بالاخره با فشارهای پیاپی توانستند به آن جامه ی عمل بپوشانند و قطعا این ماجرا آغاز تغییرات دنباله دار در قزوین خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 19 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین، صفت صالحی در گفت و گو با تابناک با اشاره به خدمات روزبه در قزوین گفت: یکی از اصلی ترین ویژگی های روزبه اعتدال و دور از جنجال بودن او بود که البته با توجه به این که زیر بار حرف زور نرفت برکنارش کردند.

وی بیان کرد: روزبه نتوانست به لیست انتصاباتی که برای او فرستاده شده بود عمل کند و همین سبب شد که برکناری زودهنگامی داشته باشد. البته برای آقای همتی هم چنین ماجرایی خواهد بود و باید ببینیم تصمیم ایشان در این باره چیست.

قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین تاکید کرد: اگر خواسته های اصلاح طلبان در قزوین اجرایی باشد تغییر روزبه تنها آغاز ماجراست و بسیاری از انتصابات او که به میل و خواسته افرادی خاص نبوده است تغییر می کنند که البته همه این احتمالات به تصمیمات استاندار جدید بستگی دارد.

صالحی افزود: البته با توجه به سوابق آقای همتی انتظار می رود وی فردی با تجربه و کارآمد باشد که امیدواریم بتواند در این سیاست زدگی های قزوین به خوبی مدیریت کند.

وی گفت: لازم است از 2 سال تلاش و خدمت صادقانه آقای روزبه و همه ی نیروهای کارآمد ایشان کمال تشکر را داشته باشیم و به آقای همتی توصیه می کنیم که اگر اعتدال را در پیش بگیرند احتمال پیش آمدن ماجرای روزبه برای ایشان هم بسیار است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
اخوند.....علیخانی با زد وبست ولات بازی های سیاسی وپرورش مدیران دزد باعث عقب افتادگی استان گردید روحانی در مورد قزوین روفوزه شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار