مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده آموزش و پرورش استان قزوین در عرصه کتابخوانی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۱۳۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 26 November 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سالار قاسمی ظهر امروز در نخستین نشست مربیان و معلمان تربیتی، پرورشی و فرهنگی که با عنوان «حیات طیبه» در سالن جلسات آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اجرای پروژه مهر و بازگشایی مطلوب مدارس از اقدامات و طرح‌های مهم وزارت آموزش و پرورش بود که در دستور کار مدارس قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پروژه مهر بیان کرد: از جمله اقدامات مهم و اساسی دراجرای پروژه مهر می‌توان به نوسازی، تعمیر و تجهیز، زیباسازی و به‌سازی اشاره کرد که خوشبختانه استان قزوین در این زمینه بسیار مطلوب عمل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده آموزش و پرورش استان قزوین در عرصه کتابخوانی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

قاسمی با بیان این مطلب که مدارس باید دانش‌آموز محور باشند، عنوان کرد: نیاز دانش‌آموزان باید در دروس مختلف و منابع آموزشی مدنظر قرار بگیرد و این امر تنها با دانش‌آموزمحور بودن مدارس محقق می‌شود.

وی ادامه داد: ارتقاء توان آموزشی دانش‌آموزان و بهبود کیفیت بهره‌مندی از منابع آموزشی از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش استان قزوین است که باید مورد توجه مدیران و معلمان مدارس قرار بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار