رئیس تعاون روستایی تاکستان:
رئیس تعاون روستایی شهرستان تاکستان گفت: به منظور توسعه تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک باید از کودهای شیمیایی مرغوب استفاده شده و این امر در دستور کار مدیران مربوط قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 05 December 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی‌محمد حیدری ظهر امروز در جلسه مشترک با تعاون روستایی شهرستان قزوین اظهار داشت: تهیه و توزیع کود مرغوب و مناسب از جمله مهم‌ترین اقدامات سازمان تعاون روستایی به شمار می‌رود که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از کودهای شیمیایی مرغوب در توسعه تولید محصولات کشاورزی نقش ویژه‌ای دارد، بیان کرد: به منظور توسعه تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک باید از کودهای شیمیایی مرغوب استفاده شود.

حیدری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 200 فروشگاه مصرف روستایی تحت پوشش و نظارت سازمان تعاون روستایی فعالیت می‌کنند.

رئیس تعاون روستایی شهرستان تاکستان گفت: کودهای شیمیایی علاوه بر مرغوب بودن باید در زمان مناسب و به صورت بهینه در مزارع کشاورزی استفاده شود تا بدین ترتیب شاهد اثر آن بر تولید محصولات کشاورزی باشیم.

حیدری خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از سرمایه اتحادیه تعاون روستایی و همچنین بلوکه شدن کودهای شیمیایی عاملان توزیع کود باید بازاریابی آن را برعهده بگیرند.

وی افزود: بهبود و توسعه تولید محصولات کشاورزی، فراهم‌سازی بستر مناسب برای فعالیت کشاورزان و جلب رضایت شهروندان از عوامل مهم و اساسی در کشاورزی در توزیع کود سالم به شمار می‌رود که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار