موضوع اقدام پژوهی برتر کشور؛
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: براساس اعلام نتایج هجدهمین دوره طرح معلم پژوهنده، معلم قزوینی رتبه برتر کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۱۴۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 14 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین، خیرالله رحمانی در نشست با مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: براساس اعلام نتایج هجدهمین دوره طرح معلم پژوهنده، معلم قزوینی رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

وی با اشاره به عنوان اقدام پژوهی حائز رتبه برتر کشوری بیان کرد:  معلم تاکستانی مینا عباسی‌فرد با اقدام پژوهی با عنوان «چگونه توانستم مشکل گوشه‌گیری و گریه کردن دانش‌آموزی به نام شیوا را برطرف کنم؟» توانست رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در طرح معلم پژوهنده بیش از 1300 نیروی فرهنگی استان قزوین شرکت کرده و اقدام‌پژوهی‌های خود را به مرحله اجرا درآوردند.

رحمانی با بیان این مطلب که  14 معلم پژوهنده قزوینی نیز رتبه برتر استانی را کسب کردند، عنوان کرد: براساس داوری‌های انجام شده 14 معلم قزوینی نیز در طرح معلم پژوهنده رتبه برتر استانی را کسب کردند.

وی ادامه داد: تبیین روش‌های نوین و موثر در یادگیری از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح معلم پژوهنده در مدارس بوده که معلمان باید نسبت به شرکت در این طرح اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار