با حضور معاون اوقاف کشور
با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آیین تجلیل از واقفان با عنوان «یاوران وقف» در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 15 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین، آیین تجلیل از واقفان نمونه استان قزوین با عنوان «یاوران وقف» همزمان با آخرین روز هفته وقف، پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن تبریک آغاز ماه پربرکت ربیع‌الاول و هفته وقف اظهار داشت: باید در راستای توسعه وقف و ایجاد موقوفات نیاز روز بکوشیم تا مردم از عواید موقوفات در همه زمینه‌ها بهره‌مند شوند.

وی همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در هفته وقف استان قزوین برنامه‌های متنوعی را در راستای توسعه موقوفات و نهادینه کردن فرهنگ وقف در سرتاسر استان قزوین اجرا کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: برگزاری همایش وقف و رسانه، برگزاری نشست خبری، دیدار با استاندار قزوین، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دیدار با مدیرکل صدا و سیما و همکاران بازنشسته اوقاف از جمله این برنامه‌ها است.

نوروزی غبار‌روبی مزار شهدا، تعویض پرچم بقاع متبرکه در روز پایانی ماه صفر، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری همایش لبیک یا رسول‌الله، برپایی غرفه‌های همه واقف باشیم و دیدار با ائمه جمعه استان را از درگر برنامه‌های انجام شده در این هفته برشمرد.

در این مراسم از استاندار قزوین، معاونان استاندار، مدیرکل دادگستری استان قزوین، مدیرکل منابع طبیعی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک قزوین و سایر مسئولان استانی حضور داشتند.

در پایان این مراسم از واقفین، هیئت امنای بقاع متبرکه و مساجد و واقفان برتر و نمونه تجلیل شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار