حجت‌الاسلام عابدینی:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین پرهیز از هرگونه ورود زودهنگام به انتخابات را لازم و ضروری دانست و گفت: ورود زودهنگام به انتخابات و فعالیت‌های انتخاباتی خلاف اخلاق، دین و منویات رهبری است.
کد خبر: ۱۵۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 23 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین صبح امروز در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: اگر هر حرکت، تشکل و فعالیت جدی به انتخابات گره بخورد، عمرش به میزان آغاز و انجام انتخابات کوتاه می‌شود و انتظار می‌رود تشکل‌ها همیشه در مسیر تحقق ارزش‌های دینی و انقلابی بسیج باشند.

وی با بیان این‌که ضروری است تشکل‌ها و همه اقشار مردم برای خدا فعالیت کنند، افزود: نباید فعالیت‌ها مرتبط به آغاز و پایان انتخابات باشد و تنها کارها در زمان انتخابات بیشتر می‌شود و این به معنای بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات نیست.

امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: هر چقدر توان و دین داریم باید برای باشکوه شدن انتخابات تلاش کنیم و اقشار مختلف مردم نمی‌توانند نسبت به این اتفاق مهم بی‌تفاوت باشند، اما نباید به انتخابات گره بخوریم و پس از آن خاموش شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین پرهیز از هرگونه ورود زود هنگام به انتخابات را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ورود زودهنگام به انتخابات و فعالیت‌های انتخاباتی خلاف اخلاق، دین و منویات رهبری است.

وی وحدت ایمانی و توحیدی را ارزشمندترین نوع وحدت برشمرد و بیان کرد: وحدت فردی و جمعی نیازمند تقوا و تسلیم است و اگر از آن‌ها بهره‌مند نباشیم نمی‌توانیم انسان خوبی باشیم. باید به دور از منیت‌ها و بر اساس ایمان و تسلیم عمل کرد.

حجت‌الاسلام عابدینی با اشاره به این‌که ما نیازمند تسلیم در برابر خداوند هستیم، اذعان داشت: تنها باید در پیشگاه خداوند متعال تسلیم باشیم و اگر این‌گونه باشیم به شرایطی می‌رسیم که می‌توانیم دوستان خدا را تشخیص داده و آن‌ها را هم دوست بداریم.

امام‌جمعه قزوین امیرالمؤمنین (ع)، ائمه اطهار (ع) و قرآن کریم را مصداق بارز حب‌الله برشمرد و گفت: این مسیر موجب توسعه جلسات دینی می‌شود و تکیه بر جلسات دینی منجر به تداوم در برنامه‌های دینی می‌شود.

وی به موضوع نفاق و فتنه هم اشاره کرد و ضمن خطرناک دانستن آن‌ها برای جامعه، تصریح کرد: امروز رهبری موضوع فتنه در جلسات مختلف را بارها مطرح می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد نباید به سادگی از کنار آن بگذریم و باید با جدیت به آن بپردازیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بصیرت افزایی را یکی از ضروریات مهم دوری از فتنه در جامعه دانست و گفت: برای بصیرت افزایی نیازمند استفاده از قرآن هستیم و خداوند همواره فتنه‌ها را در قرآن مشخص کرده که آگاهی از آن منجر به بصیرت افزایی می‌شود.

حجت‌الاسلام عابدینی با بیان این‌که به خطر افتادن نوامیس و امنیت ملی و ایجاد اختلاف از نتایج فتنه است، یادآور شد: باید در پذیرش این‌که کسی فتنه‌گر است سخت‌گیری شود؛ اما زمانی که بر اساس منطق دینی و استدلالات، فتنه و فتنه گران را شناسایی کردیم باید در مقابل آن‌ها استقامت داشته باشیم.

در ابتدای این دیدار نمایندگان تشکل ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار