همتیان خبر داد:
مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به تعهدات این بنیاد در قبال مسکن مهر استان قزوین عنوان کرد: بنیاد مسکن بیش از 99 درصد از تعهدات خود را در قبال مسکن مهر انجام داده است.
کد خبر: ۲۱۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 12 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، همتیان، مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد تعهدات بنیاد مسکن استان قزوین برای اجرای مسکن مهر در قزوین ساخت 5هزار 660 واحد مسکونی بوده است.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 99 درصد این واحدها بدون هیچ حاشیه ای تحویل متقاضیان شده است، عنوان کرد: بنیاد مسکن استان قزوین از این لحاظ استان نخست کشور محسوب می شود.
همتیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته  در رابطه با مسکن مهر تعداد شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان قزوین را 19 شهر اعلام کرد و ادامه داد: واحد های مسکن مهر استان قزوین در قالب 99 ساله و خودمالک ساخته شده است.
وی با بیان اینکه یکی از تعهدان این اداره کل ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله است، بیان کرد: بیش از 16 هزار و 725 واحد مسکونی در استان قزوین که پیش از این بر اثر زلزله‌های آوج و آبگرم و همچنین الموت آسیب دیده‌بودند بازسازی و تحویل داده شدند.
این مسئول از بازسازی مسکن‌های 25 روستای شهرستان ورزقان توسط این اداره کل خبر داد و بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین یک هزار و 614 واحد مسکونی در این روستاها را بازسازی و به زلزله‌زدگان تحویل داده است.
وی همچنین از کمک این اداره کل برای ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دو معلول خبر داد و گفت: خانواده‌های دارای دو معلول می‌تواننددر روستا ها از تسهیلات بلاعوض 18 میلیون تومانی و در شهرها از تسهیلات بلاعوض 30 میلیون تومانی استفاده کنند.

برچسب ها: مسکن مهر ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار