قاچاقچي شيشه كه موادمخدر را از قزوين عبور می‌داد، با رأي دادگاه به دار مجازات آويخته شد.
کد خبر: ۲۳۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 01 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری كل استان قزوين، مأموران انتظامي در روزهاي پاياني سال 92 از حمل موادمخدر توسط خانمي مطلع شدند که با انجام تحقيقات و پس از هماهنگی‌های قضايي، متهمِ در يك خودرو تاكسي دستگير شد.
مأموران در بازرسي از اين خودرو 4 كيلو و 50 گرم مواد روان‌گردان شيشه (متامفتامين) را كشف و پس از تكميل پرونده را به دادگاه انقلاب استان قزوین ارسال كردند.
پرونده متهمِ پس از تکمیل تحقیقات و رسیدگی‌های قضایی و با توجه به اقرار متهمِ و انجام آزمایش‌ها مواد، بزه انتسابي به متهمِ مورد اثبات قرار گرفت و درنتیجه دادگاه به استناد بند 6 ماده 8 از قانون اصلاح مبارزه با موادمخدر، متهمِ را به اعدام محكوم و در اجراي ماده 215 قانون مجازات اسلامي اموال مكشوفه به نفع دولت ضبط شد.
به گزارش ایسنا، رأی صادره پس از تائید در دادستانی کل کشور، سحرگاه امروز با حضور معاون دادستان، دادیار اجرای احکام و سایر عوامل اجرای حکم در محوطه ندامتگاه مرکزی قزوين به مرحله اجرا درآمد.
قاتل فروشنده موادمخدر قصاص شد
فردي كه براي خريد موادمخدر با فروشنده به دليل اختلافي ساده و جزئي، وي را به قتل رسانده بود، صبح امروز قصاص شد.
صداي بسته شدن درب خروجي و صدای کمک خواستن و تقاضا براي تماس با پليس در 16 مرداد 1389 موجب جلب‌توجه يكي از اهالي محل شد كه فردي را در حال فرار با يك دستگاه خودرو ديدند و مأموران پليس در پي تماس مردمي در محل حاضرشده و با پيكر بی‌جان فردي مواجه شدند.
در بررسی‌های مأموران مشخص شد مقتول روح‌الله. ج بوده و خودرو فراري نيز كه در سطح شهر كشف شد متعلق به فردي به نام امير. ق است.
متهم فراري پس از پیگیری‌های پليس سرانجام در نهم خردادماه 1390 در كرج شناسايي و دستگير شد و در بازجويي اعتراف كرد كه در روز وقوع قتل براي خريد موادمخدر به منزل مقتول می‌رود ولي به‌واسطه كم بودن حجم مواد دچار اختلاف می‌شوند و ناگاه با چاقو به سينه مقتول می‌زند.
با انجام آزمایش‌های مربوطه، بازسازي صحنه جرم و احراز سلامت جسمي و روحي متهم، پرونده تكميل و به شعبه دوم دادگاه كيفري استان قزوين سپرده شد.
دادگاه مذکور با بررسی ابعاد مختلف پرونده، پس از اعتراف متهم و براساس ساير ادله و شواهد، متهم را به استناد مواد 172، 173، 350، 351، 381، 417،418 و بند الف ماده 290 قانون مجازات اسلامي به قصاص محكوم كرد.
رأي صادره پس از طي مراحل قانوني صبح امروز در محوطه زندان مركزي قزوين به اجرا درآمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار