رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: در واگذاری طرح های اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی در استان قزوین باید امتیازهای تشویقی بدهیم تا رغبت سرماه گذاران برای مشارکت بیشتر شود.
کد خبر: ۲۴۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 20 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از خبرنگار مهر، ابوالفضل یاری در جلسه بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی که روز دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به محدودیت منابع اعتباری دولت اگر بخواهیم طرح های نیمه تمام با سرعت بیشتری اجرایی شود باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی افزود: در واگذاری طرح های دولت به بخش خصوصی فرهنگ سازی لازم صورت گرفته و برخی دستگاهها نیز طرح های نهایی شده خود را ارائه کرده اند اما هنوز برخی ادارات گزارش خود را نداده اند که این کار باید تسریع شود.

یاری بیان کرد: تمامی طرح های اقتصاد مقاومتی باید با رویکرد برش استانی تهیه شود و در واگذاری امور به بخش خصوصی دادن امتیازهای تشویقی ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یادآورشد: در طرح های ورزشی که در تامین اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان نیز نقش موثری دارد باید انعطاف بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم سرمایه گذاران بیشتری را برای مشارکت در کار جذب کنیم.

وی اضافه کرد: تغییر کاربری در برخی پروژه های ورزشی می تواند صرفه اقتصادی طرح را بیشتر کند و افراد بیشتری را برای مشارکت همراه کند.

یاری ضرورت فعال کردن مدارس غیر قابل استفاده در شهرها و روستاها را یادآورشد و گفت: وظیفه داریم از امکانات موجود استفاده بهینه کنیم و در شرایط کنونی مدارس متعددی در مناطقی از استان بدون استفاده مانده که می تواند در امور دیگر فعال شود.

وی گفت:خوشبختانه بخش خصوصی برای فعال کردن مدارس غیر قابل استفاده ما اعلام آمادگی کرده که در این زمینه نیز بسرعت عمل کرده و کار را اجرایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار