مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خبر داد:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین از برپایی 30 پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: در ناحیه 1، دو پایگاه مربوط به کانون‌های تربیتی و 28 پایگاه آموزشی و پژوهش‌سرا وجود دارد و همچنین این مجموعه در تلاش است 22 درصد از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار دهد.
کد خبر: ۲۵۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 03 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، شمس‌الله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی با محوریت بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی رشد برگزار شد، با اشاره به اینکه بهتر است مسئولان بر اجرای برنامه و زمان‌بندی مناسب برمبنای علایق و استعدادهای دانش‌آموزان تأکید داشته باشند، اظهار کرد: تعلیم و تربیت هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود و بهتر است فضایی مناسب برای فعالیت دانش‌آموزان فراهم شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه در فصول مختلف سال مخصوصاً تابستان برنامه‌هایی را برای اوقات فراغت دانش‌آموزان طراحی کرده است، تصریح کرد: بهتر است مسئولان با نگاه تعهد، دلسوزی و زمان محوری با تعیین هدف و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر در جهت ارتقای جایگاه شخصیت فردی در فضای تابستان اقدام کنند.
 
غلامی با بیان اینکه نیاز به مشارکت اولیا داریم تا با ایجاد بینش و تغییر، برای جامعه گام‌های مثبتی برداریم، اضافه کرد: هدف این است که لحظات خوبی برای دانش‌آموزان ایجاد شود و لازمه آن نیز برنامه‌ریزی دو سویه از سوی والدین و فرزندان است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین ادامه داد: امید است با برنامه‌ریزی‌های درست اقدامات صحیحی در زمینه تعلیم و تربیت داشته باشیم تا زمینه رشد تربیتی دانش‌آموزان فراهم شود.

وی با اشاره به اقداماتی که در تابستان 94 از سوی این کانون انجام‌شده است تشریح کرد: 26 پایگاه تابستانی در رشته‌های مختلف، 11هزار و 228 دانش‌آموز در رشته‌های ورزشی، قرآنی، فرهنگی، علمی و تربیتی، فعالیت هزار و 100 نفر در کانون رشد مینو در  و همچنین جذب 21 درصد از دانش‌آموزان به پایگاه‌های استان از جمله این برنامه‌ها بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار