مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: به منظور اجرای طرح زیست محیطی محور قزوین به تنکابن وزارت راه و شهرسازی آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است.
کد خبر: ۲۵۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 06 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حامد مانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به این نکته که طرح جامع زیست محیطی جاده اصلی قزوین- الموت –تنکابن تهیه می‌شود اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری منطقه الموت قزوین احداث جاده قزوین_الموت_ تنکابن می‌تواند تاثیر بسیاری زیادی در جذب گردشگر خارجی و داخلی داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا یکی از اولویت‌های اداره راه و شهرسازی استان قزوین حفظ و حراست از طبیعت منطقه قزوین بوده تا مسیر جنگلی و زندگی گونه‎های حیات وحش به خطر نیفتد به همین منظور در نشستی که استانداری قزوین با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست داشت مصوب شد تا طرح جامع زیست محیطی جاده اصلی قزوین- الموت –تنکابن تهیه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم وزارت راه و شهرسازی آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده تا اگر برخی از مسیرها نیاز به اصلاح، انحراف مسیر و احداث تونل دارد و اینکه اجرای این پروژه امکان نیاز به هزینه‌های بیشتری داشته و باید اعتبارات بیشتری به این حوزه اختصاص یابد.

مانی‌فر با بیان اینکه پرونده زیست محیطی این مسیر در استان قزوین تهیه شده و مطالعات مورد نظر آن نیز در دستور کار بوده است عنوان کرد: مشخصات این طرح در استان مازندران نهایی نشده است که امید است هر چه زودتر نهایی و تصویب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار