رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از مجموع 120 دانش‌آموز شرکت‌کننده در مرحله دوم المپیاد علمی استانی، 6 نفر از دانش‌آموزان توانستند با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یابند.
کد خبر: ۲۵۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 10 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ثابت رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: المپیاد علمی ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در استان قزوین در سال تحصیلی 95 - 94 برگزار شد.

وی افزود: آزمون المپیاد علمی در استان قزوین در دوره مرحله برگزار شد که یک هزار و 282 نفر از دانش‌آموزان در مرحله اول استانی شرکت کردند که از این تعداد 120 دانش‌آموز به مرحله دوم استانی راه یافتند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان خاطرنشان کرد: از مجموع 120 دانش‌آموز شرکت‌کننده در مرحله دوم المپیاد علمی استانی، 6 نفر از دانش‌آموزان توانستند با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یابند.

رستمی تصریح کرد: آزمون المپیاد علمی در هفت رشته شامل ادبی، زیست، فیزیک، شیمی، ریاضی، رایانه و نجوم و اخترشناسی برگزار شده است.

گفتنی است، دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله کشوری آزمون المپیاد علمی از دبیرستان شهید بابایی ناحیه یک قزوین  هستند.

راه‌یافتگان به مرحله کشوری آزمون المپیاد علمی ایمان ذاکری احمدآباد پایه سوم انسانی در رشته ادبی، معین قاسمی پایه سوم تجربی در رشته زیست‌شناسی، محمدامین رئیسی پایه سوم ریاضی در رشته کامپیوتر، سیاوش خوانساری پایه سوم ریاضی در رشته کامپیوتر، امیرعباس زارعی پایه دوم ریاضی در رشته کامپیوتر و حمیدرضا کامکاری پایه دوم ریاضی در رشته کامپیوتر بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار