برخی‌ها با وجود درآمدهای کلان، با گردن کلفتی از پرداخت مالیات سر باز می‌زنند نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین گفت: برخی‌ها با وجود درآمدهای کلان، با گردن کلفتی و دور زدن قوانین از پرداخت مالیات سر باز می‌زنند و این تبعیض‌ها موجب رنجش و ناراحتی مردم می‌شود و باید با چنین پدیده‌هایی برخورد جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۲۵۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 10 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره‌کل امور مالیاتی استان قزوین اظهار کرد: دریافت مالیات باید برای رضای خدا و با رعایت تقوا، عدالت و انصاف صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم از روند دریافت مالیات آگاهی دارند اما از این موضوع که گاهی مالیات‌ها بر مبنای درآمدهای حقیقی دریافت نمی‌شود، ابراز ناراحتی می‌کنند.

امام‌ جمعه قزوین بیان کرد: برخی‌ها با وجود درآمدهای کلان، با گردن کلفتی و دور زدن قوانین از پرداخت مالیات سر باز می‌زنند و این تبعیض‌ها موجب رنجش و ناراحتی مردم می‌شود و باید با چنین پدیده‌هایی برخورد جدی صورت گیرد.

عابدینی با بیان اینکه در دستورات دین بر کرامت انسان تأکید شده، افزود: احترام به اراده و شخصیت انسان‌ها برای این منظور است که مردم با اختیار خودشان برای عدل و قسط به پاخیزند.

وی با بیان اینکه شیرینی اِعمال اراده نباید از مردم گرفته شود، گفت: برای خدای متعال کاری نداشت که انسان را جوری بیافریند که هیچ‌گاه به گناه و آلودگی دچار نشود، اما خداوند انسان را با اختیار خلق کرده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدای متعال راه درست را به انسان نشان داده و اختیار انتخاب راه صحیح از ناصحیح را به او داده است؛ این مهم به این خاطر است که خداوند برای شخصیت و جایگاه آدمی احترام ویژه‌ای قائل است.

عابدینی با بیان اینکه تمام کارهایی که در دنیا انجام داده‌ایم در قیامت آشکار خواهند شد، افزود: مسئولان باید دقت کنند در مسؤولیت و رسالتی که بر عهده دارند حق مردم را با دقت رعایت کرده و به کسی ظلم نکنند تا در قیامت سربلند باشند و دچار عذاب الهی نشوند.

وی مطرح کرد: نباید آدم‌هایی که قدرت، نفوذ و سرمایه دارند از اجرای قانون و مطالباتی که مسئولان باید از آن‌ها داشته باشند، مبرّا باشند و مردمی که دستشان به جایی بند نیست و صاحب سرمایه نیستند، همواره مورد نظر باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار