رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین، برگزاری برنامه‌های متنوع این هیأت در هفته المپیک را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۵۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رضایی در جلسه هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین که امشب در دفتر این هیأت برگزار شد ضمن تشریح برنامه‌های هفته المپیک که از 26 تیر ماه تا یکم مرداد ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین همگام با اداره‌کل ورزش و جوانان این استان و سایر هیأت‌های ورزشی استان قزوین اقدام به برگزاری برنامه‌ها و اجتماعات ورزشی ویژه بانوان، آقایان، کودکان سالمندان، میانسالان و جوانان در قالب‌های متنوع و مختلفی کرده است.

وی ادامه داد:‌ برنامه‌ها و فعالیت‌های هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین بدون مشارکت و همکاری مردم ابتر و ناقص است بنابراین عموم مردم، بانوان و آقایان ورزش‌دوست و ورزشکار عناصر اصلی این فعالیت‌ها بوده و علاوه بر مشارکت همیشگی آن‌ها سایر نهادها نیز با این هیأت در ارتباط هستند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین اضافه کرد: المپیک و طبیعت، المپیک و کودکان، بانوان، سالمندان، جانبازان و معلولان از عناوین اصلی برنامه‌های این هیأت در هفته المپیک است ک به اجرا در می‌آید.

رضایی یادآور شد: در برنامه المپیک و طبیعت با حضور در مناطق طبیعی و کوهستانی استان قزوین با حضور ورزشکاران و عموم مردم اقدام به کوه‌روی خواهیم کرد.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: در برنامه المپیک و کودکان نیز اقدام به برگزاری بازی‌ها و سرگرمی‌های خاص کودکان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی استان قزوین می‌کنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین با اشاره به برنامه المپیک و بانوان عنوان کرد: انجام اجتماعات و ورزش‌های ویژه بانوان با حضور مربیان در سطح بوستان‌های شاخص این استان داریم.

رضایی خاطرنشان کرد: در برنامه المپیک جوانان نیز شاهد برپایی ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی همراه با ویژه برنامه‌های مخصوص این ایام در بوستان‌های استان قزوین هستیم.

وی ادامه داد: در برنامه المپیک و سالمندان نیز مربیان، اعضای هیأت رئیسه و رؤسای کمیته‌های ورزشی هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین با حضور در آسایشگاه‌های نگهداری سالمندان ضمن دیدار با سالمندان اقدام به برپایی ورزش صبحگاهی و عصرگاهی خواهیم کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین با اشاره به برنامه المپیک جانبازان و معلولان تصریح کرد: در این برنامه از ظرفیت بالقوه جانبازان، معلولان و توانایى‌های آن‌ها به ویژه در حوزه ورزش و برگزاری اجتماعات و ورزش‌های گروهی از ویژه برنامه‌های المپیک جانبازان و معلولان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار