رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: شرکت های بازرگانی ایتالیایی می توانند در استان قزوین برای تولید محصولات کشاورزی مرغوب با محور صادرات سرمایه گذاری کنند.
کد خبر: ۲۵۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، یک هیئت تجاری و سرمایه گذاری کشور ایتالیا شامل مدیرعامل و سهامدار شرکت مستر دلتا(پرورش گیاهان گلخانه ای)،  عضو هیئت مدیره شرکت سریک کستر دلتا، رئیس بخش آموزش و بازرگانی صنف صنایع کوچک و متوسط استان ونیز ایتالیا ظهر دوشنبه به منظور بررسی وضعیت سرمایه گذاری مشترک در سفر یک روزه به قزوین در نشستی در اتاق بازرگانی با تجار و تولیدکنندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

علیرضا کشاورز قاسمی در این نشست اظهارداشت: استان قزوین با داشتن ۳۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ، جایگاه ویژه ای در تولید محصولات متنوع صنعتی دارد که زیرساختهای مناسب موجب شده تا ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در این منطقه ایجاد شود.

وی افزود: رویکرد ما در اتاق بازرگانی قزوین ارتباط موثر با تجار و بازرگانان دیگر کشورهای علاقمند برای سرمایه گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی است و در این جلسه نیز امیدواریم با رسیدن به نتایج ارزشمند و راهکاری برای توسعه مناسبات تجاری برسیم.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین تصریح کرد: در تولید محصول نهایی نیز جایگاه خوبی داریم و در دعوت از هیئت های خارجی به هیچ وجه دنبال واردات کالای خارجی نیستیم بلکه سرمایه گذاری مشترک، انتقال تکنولوژی و تولید محصولات صادرات محور در اولویت توافق های اقتصادی ما قرار دارد.

کشاورز قاسمی بیان کرد: با داشتن ظرفیت های تولید محصولات کشاورزی برای صادرات محصول به بازار روسیه آماده ایم با تجار ایتالیایی وارد مذاکره شویم و کارهای موثری انجام دهیم.

در این نشست که نمایندگان شرکت شهرک های صنعتی، سازمان صنعت، ستاد سرمایه گذاری خارجی استان و بخش خصوصی نیز حضور داشتند در خصوص توسعه بخش گلخانه ای، شبکه حمل و نقل کالا، تفکیک زباله، نوسازی ناوگان حمل و نقل تبادل نظر شد.

 در این جلسه ماسیمو بوسکولو، مدیرعامل و سهامدار شرکت مستر دلتا(پرورش گیاهان گلخانه ای)، جیان کارلو توملری، عضو هیئت مدیره شرکت سریک کستر دلتا، دیگو مارچینی رئیس بخش آموزش وبازرگانی صنف صنایع کوچک و متوسط استان ونیز ایتالیا حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار