معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به پیشرفت 56 درصدی سد نُهُب و 25 درصدی سد بالاخانلو، گفت: این دو پروژه مهم استان در مرحله اجرای عملیات بوده و از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار است و در سطح پروژه‌های ملی هستند.
کد خبر: ۲۵۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزرای ایسنا منطقه قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه بررسی پروژه‌های مهم و اولویت دار استان، اظهار کرد: سد نُهُب در راستای مهار آبهای سطحی، تغذیه مصنوعی دشت و آبیاری حدود هشت هزار هکتار از اراضی پائین دست احداث می‌شود که تلاش همه دست اندرکاران برای بهره‌برداری در دهه فجر امسال است.

وی اضافه کرد: سد نُهُب علاوه بر اینکه در مهار آب و حوزه کشاورزی کاربرد دارد، می‌تواند در بخش گردشگر هم برای استان مفید باشد و با تلاش مسئولان و پیمانکاران، شبکه پائین دست این سد به صورت کانال ظرف یک ماه آینده اجرایی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور و همچنین در پیش بودن سفر دولت به استان، خاطرنشان کرد: تقاضای حمایت مالی و تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این دو سد از جمله مهم‌ترین اولویت‌ها در سفر رئیس جمهور و هیأت وزیران به استان است که می‌تواند در روند احداث و بهره‌برداری از این سدها تسریع کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار