رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از سال ۸۲ تا به امروز که مدیریت پروژه این حرم‌ها را برعهده داشته ۳۵ پروژه عملیاتی انجام داده است.
کد خبر: ۲۵۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ سهرابعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره اقدامات ستاد بازسازی عتبالت عالیات استان قزوین در حرم دو طفلان مسلم اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از سال 82 تا به امروز که مدیریت پروژه این حرم‌ها را برعهده داشته 35 پروژه عملیاتی انجام داده است.

وی با اشاره به چگونگی دریافت نذورات و هدایای مردم افزود: معاونت مشارکت‌های مردمی معاونتی است که وظیفه دریافت نذورات را برعهده دارد و نسبت به جمع‌آوری آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین درباره چرایی به درازا کشیدن برخی از پروژه‌های ساخت حرم دوطفلان مسلم عنوان کرد: فرهنگ مردم، گرمای هوا، اتفاقاتی تروریستی و غیره از جمله مسائلی است که سبب کاهش سرعت ساخت و ساخت در حرم دو طفلان مسلم می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات مربوط به حرم دوطفلان مسلم در دست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین است و در همین زمینه این ستاد توانسته است اقدامات مطلوبی را در زمینه اجتماعی، فرهنگی و امنیتی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: کار ساخت و ساز حرم دو طفلان مسلم تمام شدنی نیست و امیدواریم بتوانیم با جمع‌آوری نذورات مردم و مساعدت مسئولان استانی این ساخت و ساز را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین بیان کرد: در بخشی از زیباسازی حرم دو طفلان مسلم موضوع احداث بازار مطرح شده که اوقاف کشور عراق آن را احداث و استان قزوین تنها امورات اجرایی را انجام می‌دهد.

احمدی با اشاره به حمایت مسئولان استانی قزوین گفت: بعد از 12 سال مسئول ستاد بازسازی عتبالت عالیات قرار است در شورای اداری سخنرانی کند و این ستاد در دستور کار شورا قرار گیرد تا بدین وسیله موضوع بازسازی عتبات عالیات مورد توجه بیشتر مسئولان استان قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار