26 تیر آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت خبرنگاران استان قزوین برای شرکت در دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت فقط 4 روز مهلت دارند.
کد خبر: ۲۵۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان قزوین، دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت به منظور تقویت روند هم‌اندیشی و همکاری فعالانه روزنامه‌نگاران و رسانه‌های این استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

خبرنگاران و رسانه‌هایی که طی سال 94 در حوزه‌ ایثار و شهادت فعال بوده و خبرها، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها، مقالات و تصاویر خبری خود را در اختیار مخاطب‌های رسانه قرار داده‌اند، می‌توانند با ارایه‌ آثار ارزشمند خود در این جشنواره شرکت کنند.

شرکت فعال خبرنگاران در این جشنواره می‌تواند بیانگر حضور ارزشمند و جدی روزنامه‌نگاران استان قزوین در سطح ملی باشد، لذا روزنامه‌نگاران استان قزوین با ارائه آثار خود در حوزه‌ی ایثار و شهادت به صورت جدی در جشنواره شرکت کنند.

دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت در سطح خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات محلی و ملی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات خبر، گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس خبری و برنامه‌های تولیدی صدا و سیما تا 26 تیر ماه سال جاری از طریق آدرس «jashnvareh.hayat.ir/jashnvareh» آثار خود را ارسال کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی می‌توانند با روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین (33248390) تماس حاصل کنند.

گفتنی است، دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار