رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان گفت: با برپایی ۱۰۰ پایگاه تابستانی برنامه های متنوعی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۲۶۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ حجت الاسلام مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در  فصل تابستان که جوانان و نوجوانان از تحصیل فارغ شده اند نقش مهمی در کیفی سازی تحصیل آنها در سال آینده خواهد داشت لذا توجه به آن باید از سوی والدین و معلمان جدی گرفته شود.

کریمی بیان کرد:درشهرستان تاکستان که امکانات تفریحی و فرهنگی کمتری دارد اهمیت فعالیت های فرهنگی از سوی نهادهای مرتبط از جمله سازمان تبلیغات اسلامی دوچندان است لذا با استفاده از روحانیون متخصص و کارشناس تلاش کرده ایم نیازهای فرهنگی جوانان را پاسخ دهیم و برنامه های تاثیرگذاری را برای آنها در تعطیلات تابستانی اجرا کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان یادآورشد: در تابستان کلاس های قرآن، احکام، هنری، علمی، ورزشی و مهدویت برای گروههای مختلف پیش بینی کرده ایم و پیش بینی می کینم بیش از ۱۵۰۰ دانش آموز در این برنامه ها شرکت کنند.

وی بیان کرد: کلاس های تابستانی ضمن تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می تواند در شکل گیری شخصیت دانش اموزان موثر باشد و آنها را به عنوان همیاران دینی در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز  تشویق به فعالیت کند.

حجت الاسلام کریمی اظهارداشت: خوشبختانه والدین و خانواده ها از برنامه های تابستانی تبلیغات اسلامی استقبال بسیار خوبی داشته اند و در صورت تعامل بیشتر نهادهایی مانند آموزش و پرورش می توان این برنامه ها را تداوم بخشید.

وی بیان کرد: با استفاده از ۷۴ روحانی و معلم تلاش می کنیم کلاس های اوقات فراغت در تاکستان در رشته های مختلف بتواند نیازهای نوجوانان و جوانان را تامین کند و مورد توجه شرکت کنندگان و گروه های سنی مختلف قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان ازتعامل و حمایتهای نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان تشکر کرد و افزود: حمایت های معنوی آیت الله اسلامی و رهنمودهای ایشان توانسته مسیر خوبی پیش روی ما در برنامه ریزی ترسیم کرده و به موفقیت در کار کمک کند.

وی از والدین خواست با تشویق فرزندان خود برای شرکت در کلاس های تبلیغات اسلامی زمینه غنی سازی ایام تابستان دانش آموزان را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار