مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: خدمات بخش خون و آنکولوژی در بیمارستان قدس قزوین به کودکان مبتلا به بیماری های خونی و سرطانی ادامه دارد و متوقف نشده است.
کد خبر: ۲۶۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: با توجه به نگرانی بعضی خانواده های کودکان مبتلا به بیماریهای خونی و سرطانی از تعطیلی یا وقفه در ارائه خدمات بیمارستان قدس دربخش خون و آنکولوژی اعلام می کنیم این خدمات ادامه دارد.

وی افزود: شائبه این نگرانی در خصوص توقف خدمات در مرکز آموزشی درمانی قدس به علت اتمام طرح پزشک فوق تخصصی این بخش ایجاد شده که در این زمینه به اطلاع مردم استان قزوین به ویژه خانواده های عزیز این بیماران می‌رسانیم، خدمات بخش خون و آنکولوژی و درمان کودکان بیمار در این مرکز با وجود دو پزشک فوق تخصص توانمند و ماهر در رشته خون و آنکولوژی همچنان ادامه دارد.

ارداقیان تصریح کرد: خدمات بیمارستان قدس در این زمینه همچنان با قوت تمام انجام خواهد شد و خانواده های محترم به هیچ وجه نگران ادامه درمان فرزندان خود نباشند.

وی اظهارداشت:دانشگاه علوم پزشکی قزوین باوجود دو پزشک فوق تخصص خون و آنکولوژی دراین مرکز همچنان پیگیر حضورپزشک سوم خواهد بود تا مشکلی در این بخش ایجاد نشود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار