رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف سواری پژو ۲۰۶ با خلافی ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ سرهنگ نصراله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه آزاد راه قزوین – رشت حین کنترل تردد خودروهای عبوری، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ را به علت سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

وی افزود: با استعلام از سوابق خودرو مشخص شد که این خودرو دارای ۱۵۹ فقره تخلف و ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو، تخلف از سرعت مجاز بوده اظهار داشت: براساس ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، از تردد خودرو های متخلف با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

توقیف کامیون بنز با ۵۵ راس احشام بدون مجوز در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه از کشف ۵۵ راس احشام فاقد مجوز حمل خبر داد.

سرهنگ  بیگلری اظهار داشت: روز گذشته ماموران گروه کنترل ویژه قرارگاه پلیس راه استان در عوارضی محور"قزوین - کرج" در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو "کامیون بنز" حامل بار احشام مشکوک و خودرو را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد ۵۵ راس گوسفند بدون مجوز اداره بهداشت کشف شد.

سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه ارزش تقریبی احشام مکشوفه ۲۷۵میلیون ریال می باشد گفت :احشام کشف شده که از استان اردبیل به مقصد بارگیری شده بود تحویل اداره دامپزشکی شهرستان البرز و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار