رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره تصادف فوتی در جاده قدیم قزوین - رشت خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد تصادف در جاده قدیم قزوین رشت عوامل پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک کامیون بنز در محدوده ما بین تونل ها در محور قزوین رشت قدیم با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است که متاسفانه راننده سواری پراید بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تجاوز به چپ راننده کامیون بنز بوده است.

سرهنگ بیکلری توصیه کرد: در پی شروع طرح ترافیکی تابستانی و افزایش حجم تردد خودروها، رانندگان محترم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در محورهای دو طرفه از سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ از محور راه  جداً اجتناب کنند.

توقیف ۱۰۰ راس دام توسط پلیس راه استان قزوین

رئیس پلیس راه استان از کشف ۱۰۰ راس دام فاقد مجوز حمل خبر داد.

سرهنگ بیگلری اظهار داشت: ماموران گروه کنترل ویژه قرارگاه پلیس راه استان در عوارضی محور"قزوین - کرج" حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو کامیون باری دانگ فنگ حامل بار احشام را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو تعداد ۱۰۰ راس گوسفند بدون مجوز اداره بهداشت را کشف و در این راستا یک نفر را دستگیر کردند.

وی ارزش تقریبی احشام مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: احشام کشف شده که از استان های غربی به مقصد تهران بارگیری شده بود تحویل اداره دامپزشکی شهرستان البرز و متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار