اهدای اعضای بدن مرد 32 ساله در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین اعضای بدن مرد 32 ساله حادثه دیده در اثر تصادف با موتور بعد از 11 روز به بیماران نیازمند در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین اهدا شد.
کد خبر: ۲۶۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲ 20 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، احمدعلی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: استان قزوین از استان‌های حساس و مهم کشور محسوب می‌شود که وجود چنین شرایطی موجب شده تا این استان حوادث و رویدادهای مختلفی همچون تصادفات را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: به طور معمول روزانه شاهد انتقال مصدومان تصادفی بسیاری به مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین هستیم چراکه این مرکز یکی از مراکز دیرینه این استان محسوب می‌شود.

مسؤول بخش آی.سی.یو مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین بیان کرد: در 11 روز گذشته مرد 32 ساله‌ای در اثر تصادف با موتور دچار سانحه شده و به این مرکز منتقل شد.

نوروزی مطرح کرد: اعضای بدن مرد 32 ساله بعد از 11 روز بستری در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین به بیماران نیازمند اهدا شده است.

وی تشریح کرد: اعضای مرد 32 ساله دچار ضربه مغزی و خونریزی بستری شده در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین به چهار بیمار نیازمند اهدا شد که البته تلاش‌های بسیاری در احیای جان این مرد از سوی کادر پزشکی این مرکز انجام شده است.

مسؤول بخش آی.سی.یو مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین خاطرنشان کرد: نخستین اهدای عضو در این مرکز از آغاز سال جاری صورت گرفته بود که امروز شاهد دومین اهدا در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی این استان هستیم.

نوروزی تصریح کرد: اهدای عضو مرد 32 ساله بعد از تأیید مرگ مغزی بیمار از سوی پزشکان تیم پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و با رضایت اعضای خانواده آن مرد انجام شده است.

وی یادآور شد: از جمله اعضای مرد 32 ساله‌ای که برای بیماران امروز اهدا شده می‌توان به کلیه‌ها، کبد، و نسوج اشاره کرد که بعد از اعزام این بیمار به بیمارستان امام خمینی(ره) استان تهران به بیماران نیازمند پیوند زده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار