مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین از تفاهم با یک شرکت ارمنستانی برای ارسال میوه از این استان به ارمنستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با یک شرکت روسی ارمنستانی در خصوص محصولات کشاورزی و میوه به تفاهم رسیده ایم و با هماهنگی شرکت هواپیمایی ماهان مقرر شده از هر محصول دو و نیم تن و روزانه ۵ تن از انواع میوه به صورت هوایی ارسال شود تا در صورت بازاریابی و وجود بازار مناسب، به صورت روزانه به میزان مورد نیاز شرکت از طریق زمینی و دریایی محصولات کشاورزی و باغی ارسال شود.

وی افزود: همچنین با توجه به مشکلات عمده دستفروشی، سد معبر و مشکلات فراوان ترافیکی، فرهنگی، و انتظامی در شهرها به منظور ساماندهی و شناسنامه دار کردن این صنوف و ایجاد اشتغال پایدار و حل مشکلات معیشتی این عزیزان و شهرداریهای استان قزوین تفاهم نامه ای با صندوق کارآفرینی امید تنظیم شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های قزوین ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه، هر یک از این واحدها با تایید شهرداری و رعایت مقررات در صورت متحرک بودن تا سقف ۵ میلیون و در صورت فعالیت غرفه ای و دکه ای موقت در بازارچه های موقت تا سقف ۱۵ میلیون تومان تسهیلات دریافت می کنند.

طاهری عنوان کرد: در صورت ایجاد مکان ثابت و مغازه تا سقف ۳۰ میلیون تومان و ایجاد کارگاه کوچک تا سقف ۷۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد از طرف صندوق به آنان پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های قزوین بیان کرد: همچنین در جلسه ای با شهردار و شوراهای شهر نرجه در خصوص دو موضوع همکاری در اجرای پروژه های عمرانی و جدول گذاری و آسفالت و همچنین توسعه، مشارکت و جذب سرمایه گذار برای کارگاه تولید قطعات بتنی این شهر بحث و بررسی صورت گرفت.

طاهری همچنین از انعقاد قرار داد اجرای طرح عمرانی در زمینه زیرسازی و جدول گذاری به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بین سازمان همیاری و شهرداری اقبالیه خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار