نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی در آموزش های فنی و حرفه ای باید در اولویت کارها قرار گیرد.
کد خبر: ۲۶۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با سرپرست و جمعی از کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، توجه به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را از ضرورت های مهم جامعه امروزی برشمرد.
وی، توجه به اصالت مدارس و پرهیز از کوچک بودن را از دیگر ضرورت های فضاهای آموزشی دانست و یادآور شد: باید به دانشجویان آزادگی و حریت را آموخته و فضا را به گونه ای قرار ندهیم که آنان توان حرف زدن نداشته باشند زیرا در چنین شرایطی آزادی ها به نفع منافقان رقم زده می شود.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه دانشجو باید مستقل و آزاد اندیش باشد، اضافه کرد: ما به آدم های مستقل نیاز داریم و در احادیث هم آمده هیچ آدم مستقل حق را رها نکرد مگر اینکه ذلیل شد و هیچ آدم ضعیف و ناتوانی به حق نچسبید مگر آنکه عزیز شد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: انسانی که در مسیر بندگی قرار می گیرد خادم، امانت دار و متواضع شده و همه خوبی ها در او جمع و در نهایت هیچ گاه حاضر نمی شود خسارتی به دیگران وارد آورد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین به موضوع ولایت و اهمیت آن هم اشاره و افزود: حیات انسانی، معنوی و حقیقی آدمی به ولایت خدا بستگی دارد و ولایت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در طول ولایت خداوند قرار دارد.
وی در پایان با اشاره به اینکه ولایت و رهبری دینی رشته اتصال بین همه ما است، ادامه داد: منافقان چنین رشته اتصالی نداشته و دل هایشان در کنار هم نیست زیرا آنها همواره امر به منکر و نهی از معروف می کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار