رئیس هیئت شطرنج استان قزوین از کسب عنوان سومی شطرنج باز استان در رقابت‌های شطرنج مدارس آسیا خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، یارویس مسکینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به کسب عنوان سومی آبتین عطاخان شطرنج باز نونهال استان درمسابقات شطرنج مدارس آسیا اظهار کرد: عطاخان دراین مسابقات عملکرد خوبی داشت و موفق شد در رده سنی زیر یازده سال با کسب 5.5 امتیاز سکوی سومی را به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: البته این ورزشکار در بخش برق آسا هم می‌توانست صاحب سکو شود، اما در نهایت با بداقبالی و شکست در دورهای پایانی فرصت حضور بر روی سکو را از دست داد و در نهایت به عنوان پنجمی رسید.

مسکینی با اشاره به اینکه امیر حسین علیمردانی هم دیگر شطرنج باز نونهال استان بود که در مسابقات شطرنج مدارس آسیا حضور داشت، خاطرنشان کرد: علیمردانی هم می توانست در این مسابقات صاحب عنوان شود که بدون شک در رقابت‌های آتی این اتفاق برای این شطرنج باز با استعداد رقم خواهد خورد.

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین با اشاره به برنامه‌ریزی هیئت شطرنج برای سنین پایه خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته همواره مسابقات شطرنج در این رده سنی برگزار شده و ورزشکاران همواره به مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی به منظور تقویت بیشتر اعزام شده‌اند.

به گفته وی، رقابت‌های شطرنج مدارس آسیا به میزبانی تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار