مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین گفت: بستر سرمایه گذاری خارجی در استان برای اجرای طرح های مهم بویژه در حوزه انرژی های پاک فراهم شده است.
کد خبر: ۲۶۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، بهنام ملکی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی طرح احداث نیروگاه بادی در تاکستان و قزوین گفت: در اجرای طرحهای مشترک باید منافع طرفین مورد توجه قرار گیرد تا انگیزه تسریع در کار فراهم شود.

وی افزود: هماهنگی و تعامل دستگاههای خدمات رسان و ذیربط برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بسیار مطلوب است و باید این روند باتوجه به منافع استانی روز به روز تقویت شود.

ملکی تصریح کرد: به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی استان در سالهای اخیر بویژه پس از برجام شاهد حضور سرمایه گذاران متعددی از کشورهای خارجی برای اجرای طرحهای اقتصادی و صنعتی هستیم و در حوزه انرژی هم از چند کشور تقاضای مشارکت داده اند که در حال بررسی است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین یادآورشد:برای اینکه وضعیت متقاضایان قبلی مشخص شود درصددیم درخواستهای گذشته در حوزه نیروگاهی استان را بسرعت بررسی کنیم تا اگر طرحی بیش از یک سال به مرحله اجرا نرسیده تصمیم گیری شود تا اگر کار انجام نمی شود مجوزها باطل شده و در اختیار دیگران قرار گیرد.

ملکی اظهارداشت: وضعیت طرح احداث نیروگاه بادی با مشارکت شرکت آلمانی باید در مدت یک هفته تعیین تکلیف شود و میزان زمین لازم و سرمایه گذاری و ظرفیت طرح بدقت ارزیابی کارشناسی شود.

در این جلسه موافقت شد قطعه زمینی به صورت موقت برای نصب دکل بادسنجی در منطقه تاکستان در اختیار شرکت آلمانی قرار گیرد تا پس از بررسی نسبت به ارائه طرح اقدام لازم صورت گیرد.

   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار