مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 3 هزار نفر از آسیب‌دیدگان اجتماعی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نگاه و رویکرد کمیته امداد به موضوعات تربیتی و اجتماعی یک نگاه آینده‌نگر است و هرگونه خدمات در این زمینه به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای آینده محسوب می‌شود و نتایج آن در آینده برای فرد، خانواده و جامعه مشخص می‌شود.

صفری عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته آموزش‌های تخصصی در قالب دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بیش از 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان قزوین ارائه شد که این آموزش‌ها در زمینه‌های مختلف است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: این آموزش‌ها به صورت تخصصی به بیش از یک هزار و 700 مورد به زنان سرپرست خانوار دارای فرزند در زمینه تربیت فرزند و توانمندسازی والدین ارائه شده است.

صفری افزود: همچنین ارائه آموزش به 570 دوشیزه غیرمحصل و افراد در شرف ازدواج در زمینه مهارت‌های ارتباطی و آشنایی با افراد آلوده به مواد مخدر از دیگر دوره‌های آموزشی کمیته امداد استان قزوین است.

این مسؤول با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان برای حضور در جامعه تصریح کرد: آموزش‌های یادگیری مهارت‌های ارتباطی و باید و نبایدهای فرزندان به بیش از 500 خانواده زندانی داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات این کمیته در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تشکیل کارگاه پیشگیری بوده که تاکنون 82 مورد کارگاه پیشگیری برگزار شده است.

صفری تصریح کرد: بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار