مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: باید در رسانه‌های دیجیتالی موضوعات مهم را اولویت اصلی قرار داد و آموزه‌های دینی را طبق شرایط زمان تطبیق دهیم.
کد خبر: ۲۶۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین درخصوص برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتالی در کشور اظهار کرد: باید مسؤولان و دست‌اندرکاران، آموزه‌های مختلف دینی را به گوش و نظر طالبان حقیقت به خوبی برسانند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه موضوعاتی از قبیل اسلام ناب محمدی و فرقه‌های انحرافی که به وجود آمده‌اند، همچنین موضوعاتی مانند ساده‌زیستی و مبارزه با روحیه تجمل‌گرایی و مواردی همچون عفاف و حجاب از اولویت بیشتری برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: این قبیل موضوعات و مانند این‌ها را با یک عنوان صحیح مانند سبک زندگی اسلامی می‌توانیم فراهم و در رسانه‌های دیجیتالی مطرح کنیم.

عباسی بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم این است که بتوانیم از هنر روز بهره برده و آموزه‌های دینی را به بهترین شکل به مخاطب برسانیم.

این مسؤول مخاطب‌شناسی را مهم‌ترین کار دانست و عنوان کرد: ما باید مخاطب‌شناسی داشته باشیم و برای هر گروه مانند سالمندان، جوانان، نوجوانان و کودکان هرکدام در نقش مردان و زنان برنامه‌های ویژه‌ای تهیه و با زبان هنر این موارد را از طریق رسانه‌های دیجیتالی به مخاطبین منتقل کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: یکی از نقاط بسیار مهم اعتقادی ما وجود مقدس حضرت امام رضا‌(ع) در ایران بوده که می‌توان بسیاری از آموزه‌های دینی با محوریت آن حضرت در جامعه منتشر کرد.

عباسی گفت: درخصوص سیره و منش زندگی امام رضا(ع) روایاتی در بخش‌های مختلف رسیده، مطالعه کرده و کارشناسانه مطالب را اولویت‌بندی کنیم که با زبان هنر به مخاطبان خود برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار