مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور شناسایی و تفکیک رانندگان غیر فعال، عملکرد رانندگان خطوط تاکسیرانی به دقت مورد بررسی قرار میگیرد.
کد خبر: ۲۶۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عبدالعلی دربندیزاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: با توجه به این که بخش قابل توجهی از تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت میکنند، نیاز است که نظارت مستمر بر نحوه عملکرد آنان صورت گیرد.
وی عنوان کرد: در این راستا، واحد بازرسی سازمان همواره به دقت بر عملکرد تاکسیرانان نظارت کرده و با ارائه تذکرات و هشدارهای لازم، سعی در بهبود عملکرد آنان و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به شهروندان دارد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در سال جاری نیز مانند سال‌های قبل، رانندگان غیر فعال پس از شناسایی، از خطوط تاکسیرانی خارج شده و افراد واجد شرایط جایگزین آنان میشوند.
این مسئول اضافه کرد: افراد خارج شده از خطوط نیز یا در شرکتهای حمل و نقل درون شهری و یا به صورت گردشی در سطح شهر مشغول فعالیت میشوند.
دربندیزاده خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح، تاکسیرانان دوشغله نیز شناسایی شده و از چرخه فعالیت حذف می شوند.
وی یادآور شد: تمام تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه خدماتی باکیفیت و مطلوب به شهروندان است تا بتوانیم رضایت خاطر آنان را در ترددهای درون شهری جلب کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار