نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه یادگارهای دفاع مقدس اثرگذار و تحول آفرین هستند، گفت: احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان قزوین یک ضرورت است.
کد خبر: ۲۶۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر یادگارهای دفاع مقدس که اثرگذار، فرهنگ ساز و تحول آفرین هستند جمع‌آوری و به شکل صحیح نگهداری نشوند، به فراموشی سپرده خواهند شد.

وی با بیان اینکه آثار دفاع مقدس بسیار اثرگذار و بی‌بدیل هستند، تصریح کرد: حفظ و نگهداری آثار دوران دفاع مقدس باید به شکل شایسته انجام ‌شود و ضروری است از این حرکت فرهنگی سایر ارزشمند استان ها در احداث باغ موزه الگو برداری شود.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: دفاع مقدس تمام شده اما اثرگذاری آن باید همواره باقی بماند؛ پایه‌گذار این فعالیتها حضرت زینب کبری (س) و امام زین العابدین (ع) بودند و آنها بدون هیچ‌گونه امکانات صنعتی، تکنیکی و امثال آن توانستند نهضت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را جاودانه کنند.

وی تأکید کرد: ضرورت دارد در هر استان و شهری به تناسب و اندازه آثار به جای مانده از دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان آن منطقه، بنایی در نظر گرفته شود و امیدواریم در استان قزوین هم این شرایط فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار