گلگشت خانوادگی جمعی از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی کانون بازنشستگان آجا در استان قزوین در منطقه تفریحی کورانه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در راستای تکریم و تعظیم و ایجاد شادابی و نشاط و سر زندگی در بین پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های آنان گلگشت خانوادگی یک روزه با حضور بیش از 300 نفر از بازنشستگان آجا در منطقه تفریحی کورانه ظهر امروز برگزار شد.

این مراسم با حضور فرماندهی لشگر 16 زرهی، فرماندهی تیپ مستقل 116 شهید صفری، رئیس حوزه هنری استان قزوین و نمایندگان سازمان‌های مختلف این استان برگزار شد.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین، خدمت به پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران را بنا به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه‌ای خطیر دانست و به این نکته اشاره و اظهار کرد: بازنشستگان امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ستارگان هشت سال دفاع مقدس هستند که خدمت به آن‌ها فضیلتی بسیار بزرگ است.

حمزه پسندیده به تشریح برنامه‌های این کانون در راستای تکریم و ایجاد روحیه هرچه بیشتر نشاط در بین آنان پرداخت.

امیر محمد رضایی فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به تمام مدعوین در خصوص تکریم پیشکسوتان به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است، برگزاری برنامه‌های طنز، برپایی غرفه سلامت، برگزاری کلاس و کارگاه آگاه‌سازی، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برپایی غرفه کتاب، برپایی نمایشگاه هلوکاست، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات نقاشی و ورزشی از دیگر برنامه‌های این گلگشت بود.

یادآور می‌شود، کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قزوین در راستای ایجاد روحیه نشاط در پیشکسوتان در طول سال به صورت مستمر از این دست برنامه‌‌ها را برگزار می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار