معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بیش از 750 گفتمان دینی در این استان برگزار شده که این آمار نشا‌ن‌دهنده رشد سه برابری برگزاری گفتمان دینی در استان قزوین است.
کد خبر: ۲۶۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 30 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام عباس نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بیش از 750 گفتمان دینی در استان قزوین برگزار شده که این آمار نشا‌ن‌دهنده رشد سه برابری برگزاری گفتمان دینی در این استان است.

وی افزود: گفتمان‌های دینی در سه سطح دانشجویی ـ حوزوی، دانش‌آموزی و گفتمان‌های عمومی در زمینه آسیب‌های اجتماعی و بیان مسائل اعتقادی و فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به رشد سه برابری برگزاری گفتمان‌های دینی در این استان تصریح کرد: در سال جاری نیز تعداد 300 گفتمان دینی برای دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین با هدف توانمند‌سازی و ارتقاء سطح علمی برگزار می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تولید محتوای دین با عنوان پاتوق‌ فرهنگی محتوای دینی در سایت تبیان قزوین در بخش‌های مختلف است.

این مسؤول یادآور شد: به تعداد یک هزار و 127 نفر، 800 ساعت آموزش تخصصی در موضوعات مختلف با محوریت آسیب‌های اجتماعی داده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اهمیت و نقش تأثیرگذار برگزاری نشست و همایش با روحانیون عنوان کرد: همایش روحانیون این استان و تبیین تنگناهای استان قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار