مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تشکل‌های قرآنی در این استان مورد حمایت قرار دارند زیرا عامل توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در استان قزوین هستند.
کد خبر: ۲۶۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 30 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان تبلیغات اسلامی نهضت‌ قرآن‌آموزی است.

وی با بیان اینکه قرآن‌ کریم متضمن برنامه زندگی بشر است، عنوان کرد: دین اسلام بهتر از هر دین دیگری سعادت زندگی بشر را تأمین و تضمین می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: ریشه اصلی دین اسلام که به صورت معارف اعتقادی، اخلاقی و عملی بوده در قرآن‌ کریم است و باید از قرآن به عنوان هدایت افراد بهره گرفت.

نعمت‌اللهی تصریح کرد: تعداد 170 تشکل قرآنی در استان قزوین وجود دارد که تعداد یک هزار و 500 کلاس در رشته‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تشکل‌های قرآنی مورد حمایت قرار دارند زیرا عامل توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در استان قزوین هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به وجود 210 حافظ‌ کل قرآن کریم در این استان افزود: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی صحیح 6 هزار نفر حافظ قرآن در استان قزوین تربیت شوند.

نعمت‌الهی خاطرنشان کرد: مدرسه اطلاع‌رسانی تبیان در حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه به صورت نوین فعالیت دارد و همچنین کتابخانه‌های دیجیتالی به عنوان مهم‌ترین نهادهای آموزشی تأسیس می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در زمینه‌های مختلف فرهنگی و دینی در جامعه تصریح کرد: از 7 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار، 11 میلیارد آن برای آموزش در کل کشور اختصاص داده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: قرآن ضامن بقای اسلام بوده و همچنین سازنده شخصیت انسانی است که باید این کتاب الهی و آسمانی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و از آن تمسک بجوییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار