9 تکواندوکار استان قزوین به اردوی آماده‌سازی تیم دختران نوجوان کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۲۶۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم تکواندوی دختران نوجوان کشور در تازه‌ترین فهرست نفرات دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی 9 تکواندوکار را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

حدیثه اماره، نگار پورجمالی، شکیلا کلهر، زهرا رحیمی، زهرا مسعودی، زهرا کریم‌خانی، یاسمن ژاله، یگانه فتحی‌زهرایی و فاطمه جعفری 9 تکواندوکاری هستند که با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات آزاد تیم ملی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی راه پیدا کردند.

رشته ورزشی تکواندو در استان قزوین به ویژه در سنین پایه در دو بخش دختران و پسران در طول سال‌های اخیر همواره از رشد و پیشرفت بالایی برخوردار بوده و حتی در این بین تکواندوکاران دختر این استان گوی سبقت را در موفقیت از پسران ربوده‌اند و در طول سال‌های اخیر همواره در مسابقات آسیایی و جهانی توانسته‌اند عناوین قابل توجهی را کسب کنند و نشان‌های رنگارنگی را برای جامعه ورزشی استان قزوین و کشورمان کسب کنند.

در بین نفراتی که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندوی دختران نوجوان کشور دعوت شده‌اند، می‌توان به نگار پورجمالی، شکیلا کلهر و حدیث اماره اشاره کرد که در طول دو سال گذشته در میدان بزرگ رقابت‌های قهرمانی دختران نونهال و نوجوان آسیا توانسته‌اند نشا‌ن‌های زرین طلا، نقره و برنز را برای خود و جامعه ورزشی کشورمان به ارمغان آورند.

نایب رئیس هیأت تکواندوی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور 9 تکواندوکار دختر این استان در اردوی آماده‌سازی تیم تکواندوی دختران نونهال کشور اظهار کرد: خوشبختانه تکواندوکاران استان قزوین با درخشش در میدان بزرگ رقابت‌های قهرمانی کشور و مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیم ملی موفق شدند 9 سهمیه کسب کنند تا تکواندوی قزوین در نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی درخشش قابل توجهی داشته باشد.

الهام قنبری با اشاره به درخشش دختران تکواندوکار استان قزوین در رقابت‌های قهرمانی کشور که هفته گذشته به میزبانی خانه تکواندوی تهران برگزار شد، افزود: دختران قزوینی در این رقابت‌ها با کسب چهار نشان نقره و یک مدال برنز و در مجموع پنج نشان رنگارنگ را برای این استان به ارمغان آوردند.

وی عنوان کرد: سیده فاطمه جعفری‌باکلانی و نگار پورجمالی به همراه زهرا کریم‌‌خانی و حدیث آماره به ترتیب در اوزان منهای 52، منهای 68، منهای 55 و منهای 63 کیلوگرم موفق به کسب نشان نقره شدند و یاسمن ژاله در وزن منهای 46 کیلوگرم موفق به کسب عنوان سومی شد.

گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم تکواندوی دختران نوجوان کشور در حالی از هفدهم مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود که تیم ملی خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان که زمستان سال جاری به میزبانی کانادا برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار