نشست آخرین هماهنگی‌ها به صورت حضوری هر تشکل از شهرستان‌ها، شهر و بخش‌های مختلف با گزارش مسؤولان این تشکل‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ساسان کرمی در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های زیر سایه خورشید استان قزوین که صبح امروز در حسینیه امینی‌های شهر قزوین برگزار شد با بیان اینکه اقدامات فرهنگی از سوی مسؤولان به منزله جهاد است، اظهار کرد: خدمت به امام هشتم از بهترین موهبت‌های خداوند بوده و از تلاش تمام فعالان در شهرستان‌ها، نقاط مختلف، ادارات و نهادی استان قزوین قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: برنامه‌های زیر سایه خورشید سال جاری استان قزوین با بیش 170 برنامه انجام خواهد گرفت که به تلاش و همت تشکل‌ها و نگاه خاصه حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و دعای ویژه نیاز است.

دبیر تشکل زیر سایه خورشید استان قزوین عنوان کرد: از همکاری و تلاش مسؤولان در نهادهای مختلف که با نگاه باز به موضوع دهه کرامت و برنامه زیر سایه خورشید نگاه کردند تقدیر و تشکر فراوان دارم.

کرمی با اشاره به ورود خادمین رضوی کاروان زیر سایه خورشید که در 16 مرداد ماه سال جاری با استقبال شهرستان آبیک خواهد بود، یادآور شد: در طی هشت روز با حضور در شهرستان‌ها، شهر و روستاهای مختلف نهادها و ارگان‌های دولتی برنامه‌های ویژه‌ای انجام خواهند داد.

گفتنی است، در این نشست آخرین هماهنگی‌ها به صورت حضوری هر تشکل از شهرستان‌ها، شهر و بخش‌های مختلف با گزارش مسؤولان این تشکل‌ها صورت گرفت.

یادآور می‌شود در ابتدای این نشست تعدادی از مسؤولان تشکل‌های شهرستان‌های آبیک، تاکستان، شال، اقبالیه و غیره ضمن ارائه گزارش فعالیت خود نسبت به استقبال از خادمین رضوی و جشن در شهرها و روستاها آمادگی خود را اعلان کردند.

مداحی از دیگر برنامه‌های جانبی این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار